پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 203
  • کد خبر : ۵۰۹۸
شهرداری خرم آباد میزبان مردی از جنس جبهه ها

 

 

 

🔸در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خرم آباد با سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان دیدار و گفتگو کردند. 

 


🔸بر خلاف رسم سال‌های قبل که در هفته دفاع مقدس اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خرم‌آباد، به دیدار فرمانده سپاه استان و همرزمانش می رفتند، این بار سردار کشکولی پیش دستی کرده و به دیدار خدمتگزاران مردم در شهرداری خرم آباد آمد. 


🔸در این دیدار صمیمانه که در سالن جلسات شهرداری مرکزی برگزار شد، محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به سردار کشکولی گفت: ما امنیت، آسایش و آرامش کنونی خود را مدیون زحمات و ازخودگذشتگی شهدا ، ایثارگران و جانبازان هستیم. 

🔸وی با تقدیر از حمایت های مجموعه سپاه استان، از روند توسعه‌ی شهر و شهرداری اظهار داشت: ما برنامه های مختلفی را برای خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته در نظر گرفته و تاکنون نیز اقداماتی را انجام داده ایم و امیدواریم بتوانیم در این مسیر قدم های مثبتی برداریم. 


🔸شهردار مرکز استان افزود: ساماندهی و آسفالت معابر مناطق کم برخوردار و محروم و همچنین اجرای پروژه هایی مشابه سرای محله گل سفید که سال گذشته انجام گرفت از برنامه های ما در این راستا ارزیابی می شوند. 

🔸وی ادامه داد: جهت ارتقای فرهنگی و کیفی این مناطق احداث 4 سرای محله دیگر را در دستور کار داریم. 

🔸شریفی مقدم در پایان برای مجموعه نیروهای مسلح خصوصا سبزپوشان جان برکف سپاه آرزوی موفقیت کرد.

🔸در ادامه این دیدار سردار مرتضی کشکولی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر و مدیریت شهری اکثرا وابسته به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می باشند گفت: دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هنوز تمام نشده است و هم اکنون نیز در تمام شئونات زندگی ما جریان دارد.

🔸وی افزود : جنگ هشت ساله در حقیقت یک جنگ جهانی بود به این معنا که تمام دنیا در یک‌ طرف و ایران با دست خالی در یک طرف بود و آنچه که باعث توازن قوا شد تبعیت مردم ایران و رزمندگان از ولایت و رهبری بود.

🔸فرمانده سپاه استان در ادامه با اشاره به خدمات سپاه به مناطق محروم گفت: سپاه در خدمت رسانی به مردم فقط به محرومیت آنها نگاه می کند و کاری به اعتقادات و دین و گرایش های آنان ندارد. 

🔸وی خاطرنشان کرد: اخیرا با اختصاص ۵۷ میلیارد تومان به 8 دهستان لرستان خدمات رسانی کرده ایم که احداث جاده ، برق رسانی و گاز رسانی از جمله این اقدامات می باشد.

🔸فرمانده سپاه استان در پایان تاکید کرد: ما باید با ترویج تفکر بسیجی با کمترین امکانات مدیریت جهادی را اعمال کرده و با دست خالی کارهای بزرگ و خدمات شایانی را ارائه دهیم.

🔸همچنین در ادامه این جلسه رستم کوشکی رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد با عرض خیر مقدم به فرمانده سپاه استان گفت: سردار کشکولی از مدیران ارشد استان است که در تمام عرصه ها آثار تلاشها ، برنامه ها و دلسوزی های ایشان به چشم می خورد. 

🔸وی با تبریک هفته دفاع مقدس تاکید کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها ، دلاوری ها و خصایص نیک شهدا و ایثارگران است و سیره و رفتار این عزیزان باید سرمشق و الگوی فرزندان ما باشد. 

🔸گفتنی است که علی محمد صالحی نسب، اسماعیل رضایی، اردشیر دریکوند و ولی الله رستمی نژاد دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار سخنانی ایراد نمودند. 

🔸در پایان این  دیدار صمیمی  به پاس قدردانی از خدمات سردار کشکولی به استان و شهر خرم آباد ، هدیه و لوح تقدیری از طرف شورای شهر و شهرداری خرم آباد به ایشان اهدا گردید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0