چهارشنبه, 19 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 601
  • کد خبر : ۵۰۹۰
شهردار خرم‌آباد خبر داد:
جمع آوری هزاران تن نخاله ساختمانی از مناطق حاشیه شهر خرم‌آباد
به گزارش روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، صبح امروز ۲۱شهریور ۹۹ شهردار خرم‌آباد از طرح پاکسازی و جمع‌آوری نخاله های و پسماند ساختمانی بازدید نمودند.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه طرح نگهداشت شهری از ماه گذشته آغاز شده است ،افزود : این عملیات بمنظور حذف زواید و نازیبایی های شهری ، تنظیف معابر و داشتن شهری زیباتر ، از جمله نظافت، پاکسازی و نخاله برداری معابر، لایروبی جوی های روباز ، زباله گیری لایروبی دریاچه کیو و ... توسط حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری خرم ‌آباد انجام شده است.


 🔸شریفی مقدم تصریح کرد: تمام مناطق سه گانه موظف هستند تلاش خود را به کار گیرند تا نگهداشت شهر به نحو مطلوبی اجرا و رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد


🔸شهردار مرکز استان یادآور شد: در این طرح در کلیه آیتم های مرتبط با فعالیت های شهرداری شامل کلیه موضوعات مرتبط با  خدمات شهری در حیطه فضای سبز، خدمات شهری، زیباسازی ،ساماندهی ، پسماند ،محیط زیست، فنی و عمرانی در حوزه لکه گیری آسفالت و مرمت نوار حفاری، جدول ، ساماندهی پیاده روها، همسطح سازی دریچه ها و حمل و نقل ترافیک در اقدامات خط کشی و تجهیزات و ادوات ترافیکی به مرحله اجرا درآمده است.


🔸وی خاطرنشان کرد: این روند تا زمانی ادامه خواهد یافت که بتوانیم شهر را با خدمات بیشتر و افزون تر از حالت فعلی خارج کرده و به سوی شرایط عادی و متعارف ببریم و حداقل سرانه های خدماتی را در محلات تامین نماییم که در این راه به مشارکت جدی شهروندان محتاجیم.

🔸 شهردار خرم‌آباددر پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکلات در این زمینه ها مراتب را با واحد ۱۳۷ شهرداری خرم‌آباد مطرح نمایند.


✍️وحید مرادی پور

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0