شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۱۲:۱۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 410
  • کد خبر : ۵۲۱۵
مراسم كلنگ زنی پروژه فیبر نوری در خرم اباد -آذر ماه 1402
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان مطرح کرد؛ باید از شهرداری به دلیل رویکرد جدیدش در امور فرهنگی تشکر نمود شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: پروژه فیبر نوری اقدامی ماندگار از شهرداری خرم‌آباد خواهد بود.

ماینده ولی‌فقیه در استان لرستان مطرح کرد؛

 باید از شهرداری به دلیل رویکرد جدیدش در امور فرهنگی تشکر نمود

شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: پروژه فیبر نوری اقدامی ماندگار از شهرداری خرم‌آباد خواهد بود.


به گزارش روابط‌عمومی شهرداری خرم‌آباد روز شنبه ۲۵آذرماه مراسم کلنگ‌زنی فیبرنوری در محل مصلی الغدیر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد،داریوش بارانی شهردارخرم آباد ، حجت‌الله احمدی‌پور رئیس شورای شهر، یونس امرایی ، عباس‌قلاوند و هوشنگ‌ نصیری اعضای محترم شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، هانیه نصیری رئیس سازمان فاوا و اسفندیار علیزاده رئیس سازمان فرهنگی_ورزشی شهرداری خرم‌آباد و جمعی دیگر از مسئولان شهری برگزار گردید.

شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در این مراسم گفت: هر خدمتی که با زبان ، قلم و یا اقداماتمان  انجام می‌گیرد و دلی و یا محله‌ای را شاد می‌کنید قطعاً باعث شادی پروردگار می‌گردد.

وی با تقدیر از اقدامات فرهنگی شهرداری خرم‌آباد ویژه در یکسال گذشته افزود: اقدامات فرهنگی شهرداری و همکاری‌هایی که با مساجد و هیات‌ها دارند جای تقدیر دارد ، این یک رویکرد جدید است که شهرداری خرم‌آباد در یکسال اخیر در پیش گرفته است و کاملاً نمایان است و قطعاً خشنودی خداوند را در پی خواهد داشت.

امام‌جمعه خرم‌‌آباد ضمن تشکر از شهردار ،ریاست شورای شهر و اعضای شورای شهر خرم‌آباد بابت اجرای پروژه فیبر نوری تصریح کرد: این اقدام در جهت اجرای شهر هوشمند و خدمت‌رسانی نوین به شهروندان خرم‌آبادی لازم و ضروری بود و قطعاً این پروژه از اقدامات ماندگار شهر خرم‌اباد خواهد بود.

داریوش بارانی بیرانوند شهردارخرم‌آباد نیز با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری خرم‌‌آباد و یک شرکت انتقال داده‌های اینترنتی، اظهار کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه بیش از ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در شهر خرم‌آباد اجرا می‌گردد.

بارانی با اشاره به دستاوردهای حاصل از این پروژه تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های اساسی برای شهر هوشمند و ایجاد شفافیت و تقویت بسترهای لازم برای توسعه کسب و کار و افزایش پهنای باند از مهم‌ترین دستاوردهای این اقدام خواهد بود.
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0